Kerusi Bayi Untuk Dijual/ Baby High Chair For Sale: Jane Baby Highchair (SOLD)

Photobucket
Photobucket
Ini adalah baby highchair yang Puan White Forte dari Shah Alam nak beli hari tu, tetapi akibat kehilangan satu skru dan juga tray (tercicir di mana tah), jadi saya terpaksa hold dulu produk ni. Kini saya dah dapat spare partnya (actually saya beli lagi satu kerusi semata-mata untuk tray dan skru). Gambar terkini belum lg ambil, jadi saya paste kan semula gambar sebelum nie. Jika Puan White Forte berminat, Puan akan dapat kerusi ni dengan traynya serta satu lagi kerusi percuma. Jadi ada 2 kerusi dan satu meja. Berminat atau tidak beritahu saya secepat mungkin ek.
Harga masih sama. RM- juga.
Oh ya! Tray yang saya gantikan tu berwarna biru cair tapi still ok. Boleh tengok dulu ek..kalau dah tak minat pun takpe. Takder masalah punyer. Silap saya jugak sebab tak perasan dan lambat... Apa-apa hal Check it Out! Huhhu...
Sold To Puan Kia White Forte.

No comments:

Post a Comment