Carseat Untuk Dijual/ Carseat For Sale: Maxi Cosi Priori (SOLD)

Takde koyak, takde berbulu, takde berlubang-lubang. Berlaku sedikit kepudaran pada bahagian Pelapik Safety Harnessnya... tapi matching dengan warna kain velvet di bahagian sisi carseat. Kalau tanggal benda tu, tidak ada sebarang kepudaran terhadap carseat ini.
Photobucket
Cantik dan sudah dibersihkan.
Photobucket
Body pun cantik dan bersih serta tidak nampak calar. Nak kata macam baru saya tak pasti, sebab saya sendiripun tak pernah tgk yang baru hehehe... hmmm tapi memang cantiklah! (kecuali pelapik safety harness tu lah kan)
Photobucket
Tengok bahagian belakangnya. Hehehe macam baru keluar kedai... Oh ya! Fabrik velvet pada bahagian bawah sisi kiri ada botak sikit2. Tak perasan pun kalau tak bagitau.. hahaha
Kukuh dan stabil. Pakai pun puas hati, saya dah cuba dudukkan anak saya... hmmm senyap ajer dia. Selama ni kalau duduk atas kerusi yg lain memang tak betah dia. Ni boleh tidur sampai berjam2 dalam kereta. Saya ingat mungkin sebab sisi kerusi ni boleh sandar kepalanya ibarat bantal. Hehehe memang puashati. Memang berbaloi2... bahagian belakang badan anak pun tak berpeluh.
Harga RMxxx
Follower RMxxx
SOLD To Mr Faizul

No comments:

Post a Comment