Bouncer Untuk Dijual/ Bouncer For Sale: Baby 1st Bouncer (SOLD)

Haa... Ini idea baru saya nak cuba. Buat permulaan, bouncer ni bakal menjadi eksperimen. Setiap hari, sekiranya tidak terjual, bouncer ini akan berkurangan RM5. Jadi tak perlu nego hehehe... Agak2 apabila harganya dah sesuai dgn budget anda baru sms saya ek.. Program ini hanya terbuka untuk Follower sahaja.
Photobucket
Kalau nak ikutkan, bouncer ini sepatutnya mempunyai kanopi. Mungkin pemilik asalnya telah menanggalkan kanopi tersebut dan terlupa di mana letaknya. hehehe jadi saya dapat tanpa kanopi.
Photobucket
Bagaimanapun, fungsi bouncer ini tidaklah terjejas walaupun tanpa kanopi. Ia masih lagi boleh digunakan seperti biasa.
Photobucket
Harga jualan runcit yang saya temui ialah RM189. Anda boleh survey di internet untuk lebih puashati.
Photobucket
Bahagian bar hadapan boleh dilaraskan mengikut kesesuaian.
Photobucket
Bukan itu sahaja. Tempat baring juga boleh dilaraskan mengikut kemahuan anda dan juga kesesuaian baby.
Photobucket
Jika tidak mahu berbuai-buai, gunakan penyendal yag terletak dibahagian belakang untuk menghalang bouncer daripada terbuai-buai.
Harga bermula pada hari ini dengan RM125 RM120 RM115 RM110 RM105 RM100 RM95 RM90 RM85 RM80 RM75 RM70 RM65 RM60 RM55 RM50 RM45
SOLD To Pn Syikin

1 comment:

  1. en.sau dagar kampong...yang mcm ni ada lagi x??? klu xde...leh carikan x??? yang penting bg saya tempat duduk leh dilaraskan dan bouncer ni ada penyendal agar x berbuai2....leh kurang mcm ni ppon ok sgt2....tqvm :)

    ReplyDelete