Stroller Untuk Dijual/ Stroller For Sale: Maclaren Twin Traveller (SOLD)

Photobucket
Masih lagi cantik dan Tip-Top! Saya gredkan kepada (9/10) Tak nampak 2nd hehehe
Photobucket
Mudah disorongkan, malah tidak terlalu lebar serta mudah dikawal. Sesuai untuk semua permukaan jalan. Memang saya dah test drive. Memang selesa dan lancar. Untuk kategori Buggy, selain Peg Perego dan Mothercare Jive, Maclaren juga adalah kegemaran saya.
Photobucket
Mempunyai ruang beg tambahan dibahagian belakang
Photobucket
Bila dilipat, jadi kurus dan tidak lebar lagi. Kereta sedan boleh muat. Saiznya tidak gedabak (bulky) dan tidak berat seperti stroller2 Twin yang lain. Tapi memang tidak sesuai untuk kereta Compact.
Photobucket
Tengok! Haaa.... Jimat ruang. Tak perlu tukar kereta untuk letak stroller ni, sebaliknya hanya perlu tukar stroller. (Adakalanya saya dengar sekiranya stroller tak muat kereta, mereka akan kata "nampak gayanya kena tukar kereta ni." ) Aiii! Terbalik plak. Gurau jer yer
Photobucket
Twin Traveller. Setakat ni tak pernah jumpa di mana2 butik Maclaren. Kalau ada pun saya jumpa diblog lain yang didatangkan dari UK. Harga pasaran adalah sekitar RM1799. Untuk lebih puas hati, datang kunjungi ke kedai saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut.
Harga RM-
Harga Follower RM-
Kalau pandai nego harga boleh kurang lagi tu... better datang kedai.
SOLD To Puan Jenny

No comments:

Post a Comment